lid worden
hoi zou graag lid willen worden gewoon lid geen wars ik hoor het wel mvg skody
- skody
Bedankt voor je aanvraag, wij verwachten echter wel dat je wat meer moeite doet om je voor te stellen.
Voornaam:
Leeftijd:
Land en eventueel plaats:
Hoelang speel je al css ?:
Welke games speel je allemaal:
Waarom wil je Dutch eSports joinen?:
Op welke Dutch eSports servers ben je te vinden?:
Wil je graag een warteam joinen of join je graag voor de gezelligheid?:
Hoeveel uur speel je ongeveer per week?:
Wat is je steamid:
Welke clans/teams heb je vroeger in gezeten?:
Verder zou ik je graag willen adviseren om regelmatig te spelen op onze servers, actief te zijn op onze teamspeak (ts.dutch-esports.nl) en natuurlijk af en toe te kijken op ons forum.
Wij zullen je aanvraag in iedere geval in behandeling nemen maar verwachten wel dat je veel online bent om te kunnen beoordelen of je past binnen DeS.
Voornaam:
Leeftijd:
Land en eventueel plaats:
Hoelang speel je al css ?:
Welke games speel je allemaal:
Waarom wil je Dutch eSports joinen?:
Op welke Dutch eSports servers ben je te vinden?:
Wil je graag een warteam joinen of join je graag voor de gezelligheid?:
Hoeveel uur speel je ongeveer per week?:
Wat is je steamid:
Welke clans/teams heb je vroeger in gezeten?:
Verder zou ik je graag willen adviseren om regelmatig te spelen op onze servers, actief te zijn op onze teamspeak (ts.dutch-esports.nl) en natuurlijk af en toe te kijken op ons forum.
Wij zullen je aanvraag in iedere geval in behandeling nemen maar verwachten wel dat je veel online bent om te kunnen beoordelen of je past binnen DeS.
-

DR.Kucho - Management Team
bij deze
mijn naam is bas brussee kom uit capelle aan den ijsel
speel een jaar of 3-4 maar echt for fun uren die ik kan spelen wisselen
mijn naam is bas brussee kom uit capelle aan den ijsel
speel een jaar of 3-4 maar echt for fun uren die ik kan spelen wisselen
- skody
community team pls hoor graag van jullie mvg bas brussee [skody]
- skody
Bedankt voor je antwoord.
Er zal in ons prive forum worden besloten of je geschikt bent voor ons team. Ik raad je aan binnen deze periode veel actief te zijn op onze game servers en op onze teamspeak 3 server ts.dutch-esports.nl.
Er zal in ons prive forum worden besloten of je geschikt bent voor ons team. Ik raad je aan binnen deze periode veel actief te zijn op onze game servers en op onze teamspeak 3 server ts.dutch-esports.nl.
-

Ik raad je inderdaad aan om meer online te komen. Dan pas kunnen wij beoordelen of je geschikt bent voor ons team.
-

sorry dat ik er even niet was vrouw pas geopereerd en drie kinderen die aandacht vragen prober mijn best te doen mvg bas brussee
- skody
mischien moet ik mijn ergens anders stellen maar sinds steam update deze week kan ik niet via jullie site naar css servers kan server niet vinden krijg ik dan te zien klopt dit of ligt het aan mij hoor graag van jullie mvg skody
- skody
Dat zijn scriptjes die nog zijn geschreven voor oude steam:
93.190.140.191:27015 [NL/BE] DEATHMATCH 24 PLAYER | www.dutch-eSports.nl
93.190.140.192:27015 [NL/BE] DUST 2 ONLY | 32 PLAYERS | www.dutch-eSports.nl
93.190.140.118:27015 [NL/BE] POPULAR MAPS | 32 PLAYERS | www.dutch-eSports.nl
dat zijn de ips
93.190.140.191:27015 [NL/BE] DEATHMATCH 24 PLAYER | www.dutch-eSports.nl
93.190.140.192:27015 [NL/BE] DUST 2 ONLY | 32 PLAYERS | www.dutch-eSports.nl
93.190.140.118:27015 [NL/BE] POPULAR MAPS | 32 PLAYERS | www.dutch-eSports.nl
dat zijn de ips
-

wel veel lagg nu word dit wel snel beter hoop ik mvg skody
- skody
is mijn aanvraag nog in behandeling kan dit nog even duren? vind het wel leuk alleen jammer van lagg na update mvg skody
- skody
Door de css-update en je thuissituatie wil ik best voorstellen om je aanvraag nog even open te laten staan 
We hebben je ook nog niet echt zien spelen op de servers. Dus ik zou zeggen speel er rustig op los, geef eventueel aan wanneer je er bent, dan kan 1(of meerdere van ons) een paar rondjes gezellig meespelen zodat we een idee hebben van je skill enzo
We hebben je ook nog niet echt zien spelen op de servers. Dus ik zou zeggen speel er rustig op los, geef eventueel aan wanneer je er bent, dan kan 1(of meerdere van ons) een paar rondjes gezellig meespelen zodat we een idee hebben van je skill enzo
A train-station is where the train stops. A bus-station is where the bus stops. On my desk I have a work-station.
- Boboga
- Leader
ok doe me best zeg wel van te voren heb niet echt skills speel ook echt voor fun speelde eerst world of warcraft maar na net een jaar was ik het beu dit is voor lol en gezelligheid soms gaat het aardig soms niet eens een olifant als dievoor me zou staan nu met die lagg helemaal soms knudde hoop dat het gauw goed gaat hoop wel dat jullie begrip hebben dat ik getrouwd ben en 3 kids heb 6,8en10 jaar allemaal boys hebben jullie ook tips om skills te verbeteren hoor het wel mvg bas
- skody
Hoi Skody,
We vinden het jammer dat we je niet zo vaak zien op het forum of op onze gameservers.
Zie je kans om hier wat mee te doen? Anders ben ik bang dat we wederom een nieuw lid aannemen die niet actief genoeg is om DeS te helpen om groter te worden.
We vinden het jammer dat we je niet zo vaak zien op het forum of op onze gameservers.
Zie je kans om hier wat mee te doen? Anders ben ik bang dat we wederom een nieuw lid aannemen die niet actief genoeg is om DeS te helpen om groter te worden.
-

Jaspe® - Leader
ga me best doen. maar wat kan je nog aan die lagg doen niet overal hebben ze er last van ga trouwens van de 26ste 2 weken op vac mvg skody
- skody
ben er wel meer hoor vandaag terug van vac.was lekker maar zoals altijd te kort doe echt me best om meer te komen ps heb een corrado g60 te koop van91 als jullie iemand weten mvg skody
- skody
22 posts
• Page 1 of 1